instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    שיקום מכורים לסמים ואלכוהול

    בעבודה של שיקום מכורים, תפיסתנו הטיפולית מתבססת על עקרון ייחודיות המטופל, לפיה אין שיטת טיפול אחת המתאימה לכל מטופל. עקב כך, לצד מטרות שיקומיות משותפות לכל מטופל, כגון: שיפור דימוי עצמי, העלאת בטחון, הגעה לאיזון אמוציונאלי, פתרון קונפליקטים פנימיים וחיצוניים וכו', אנו מקדישים מאמצים רבים לבחירת האסטרטגיה הטיפולית היעילה ביותר לצורך השגת מטרות אלה. לאור זאת, האתגר החשוב ביותר בעבודתנו הוא שימוש בעקרון ה-matching – התאמה של שיטת הטיפול לצרכי המטופל, לכוחותיו, אישיותו ושאיפותיו.

    בנוסף, שיקום יעיל של מכורים לסמים ואלכוהול מתייחס למכלול צרכיו של המטופל ולא לבעיית השימוש בסמים ו/או אלכוהול בלבד. בהמשך לכך, האתגר הנוסף עבורנו בתור מטפלים הינו לעורר מוטיבציה פנימית ל"שיקום" חוזקות וכוחות המטופל, "שיקום" החשיבה הפוזיטיבית והסתכלות חיובית על העולם ועל העצמו, "שיקום" אחריות המטופל על חייו ו"שיקום" המטופל כאזרח פעיל בחברה. לאור האמור, הפסקת שימוש בחומרים פסיכואקטיביים הינה רק אמצעי למען השגת יעדים אלה ולא מטרה בפני עצמה.

    לבסוף, אנו מאמינים שהתמכרות לסמים ואלכוהול פוגעת קשות ביחסים הבינאישיים של המטופל ולכן תהליך השיקום שלו כרוך בשיקום יכולתו לנהל יחסים אלה בצורה בונה ויעילה. מטרה זאת מושגת באמצעות מגוון פעילויות קבוצתיות הקיימות במרכזנו ומונחות על ידי מטפלים שמשלימים אחד את השני בשל היותם נציגים של אסכולות פסיכותרפיה שונות.

    אם את/ה סובל/ת מהתמכרות, אם החיים שלך יצאו משליטה, אם אדם בסביבתך סובל מהתמכרות, יש לנו פתרון!!
    התקשרו עכשיו למספר 09-7684848, זיכרו, טיפול ושיקום מוקדם – מציל חיים!

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      גמילה מבנזודיאזפינים

      לא מעט אנשים נוטלים תרופות, בין אם מדובר על תרופות מרשם ובין אם מדובר על תרופות ללא מרשם. חשוב לדעת...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מאלכוהול

      מכון גמילה ושיקום "מרכז אמיל" מעניק למטופלים מסגרת אנונימית וייחודית לטיפול בבעיית ההתמכרות לאלכוהול. תהליך הגמילה מתבצע על ידי אנשי...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מאטנט

      אחת מהתרופות הרלוונטיות כיום לטיפול בקשב וריכוז, הן עבור ילדים, הן עבור בני נוער והן עבור אנשים בוגרים קרויה: אטנט....

      המשך קריאה